i like

Kui ma olen millestki praegu sõltuvuses, siis just sellest sarjas ‘ The Cleaner’.  Ma vist ei suuda päevagi ilma selleta elada. Igastahes, see sari räägib endisest narkomaanist, kes aitab sõltlastel puhastuda narkootikumidest või alkoholist. Sari jookseb Fox Crimest ja isegi tv6 -st. Üldse sattusin selle sarja peale lihtsalt puldiga klõpsides kuni nägin , et ooo Jackson Rathbone mängib mingis sarjas? Kuna ta oli seal nii kena, siis olin sunnitud seda jääma vaatama, kuigi ta mängis ainult ühes osas, hakkas kõik see sari mulle väga meeldima. Kuid siiski 90210 ta ei ületa ja me ei jõua ära oodata kuni sügisest hakkab 3 seasoni osad tulema.  ja William Banksi tiim, kes olid ka kunagised narkomaanid


Lisa kommentaar

