But you, you just know, you just do

Hello guys, again üks lebo päev on lõpule jõudnud. Põhimõtteliselt täna ma ärkasin sellepeale üles, et Siivo helistas ja kutsus Kauksi… alguses oli suht ultimate mndfck arvasin, et äratuskell heliseb ja vajutasin kähku telefoni kinni, pärast helistas siis võtsin vastu, üldiselt on mul kompleksid hommikuste kõnede vastu…
Päeval käisime Merlu ja Marleniga troopilist jäätisekokteili joomas – nom nom nom. Siis leppisime kokku, et õhtul lähme nsm poistega plokkidele.  Ühesõnaga õhtu oli täitsa tore… ma, Marlen, Merlu, Allan, Maku ja Karli. Rääkisime juttu ja olime nsm lebos, ideaalne suveõhtu. Lõpuks joinisime teise rahvaga kuskil tiigi ääres. Laulsime Mardiga ja Merluga igast laule ja andsiem Mardile nõu… eriti huvitav =D
Homme hommikul lähme Marleniga vaarikaid korjama how cool iz that kell viis on äratus, seega täna eriti kaua netis passida ei soovita endal =)
Käsmust alates elan hetkes, ei tea küll kust see tuli, aga ma tunnen et nii on igatemoodi parem (:
A ja viimasel ajal on mul väga õelad mõtted peas… oh my lord, thats creepy

Lisa kommentaar

