do what u r afraid to do!!!!!

Ma pean järjekordselt mainima, et mulle ei meeldi pähklishokolaad. Mul viskasid täna youtube’i favorited nii üle, et ma hakkasin powerit kuulama, vahelduseks üsna hea, aga  sealt tulevad üldjuhul samad lood mis mul favoriteski on.

Täna oli üle pikaaja nii hea ilm – vihma sadas. Läksime Manniga kurekale ujuma, vihmaga on ikka ülim ujuda.. soe vesi ja … hehehehehe :D:D Siis tuli Siivo ema meile järgi ja pärast seda läksime emmega poodi mulle süüa ostma. how chool iz that?? Homme hommikul sõidavad kõik ära Võsule ja ma jään üksi koju, Palamusele minek jääb ka ära, aga ma lähen vist kuremaale… ei tea veel. Laupäeval lähen hansapäevadele Tartusse ja pühapäeval on juba Käsmu minek… aaaaaapppi!

Ma olen pmst tänase õhtu veetnud weheartit tekste lugedes… mõnna mõnna mõnna.

Lisa kommentaar

