02.07-03.07 ajalukku

Nii, eile käisime Kuremaal partayl. Ühesõnaga asi oli hull… vääääga hull 😀
Olime siksis mingi karjaga, ja möllasime nsm ja mängisime bailakaid, millest keegi kahjuks aru ei saanud. A mis rahvas seal oli siis: ma, CC, Merlu, Andra, Kaidi, Mann, Sander 1, Sander 2, Kasper, Marleen, Tralla, Traks, Sapu, Matu, Kaarel, Meeri, Veiki, Mirko,Kelly, Karu,Anka, Auli, Liisi, (vahepeal käis korraks veel mingi rahvas), Alvar, Siivo, Kert, Alan.. ja vist kõik, a ma ei tea 😀
Igastahes algus oli suhteliselt rahulik nagu iga pidu ikka, aga kui Kaarel otsad lahti jõudis teha siis panid juba kõik järgi. Ühesõnaga bailakatest ei tulnud midagi välja, sest kõik ainult karjusid ja ei saanud aru mängu põhimõttest, siis taidlesime niisama ringi ja mõtlesin,e t kutsun Sander 2 jutule(teemaks oli Kelly siiski:D:D), me ei jõudnudki midagi rääkida, kui keegi karjus, et mendid ja kõik lihtsalt jooksid, vist suvalt kuskile välja. Meie läksime mingi rahvaga kuskile heinapõllule… omg see oli haige jooks lihtsalt, nii paljud unustasid kotid sinna ja ma suutsin ainult ipodi kaasa võtta, aga ipodi kõrvaklapid kadusid ära :D:D Siis saime aru, et tegelikult ei olnudki mendid ja kadusime siksi tagasi. Istusime seal natuke ja siis läksime edasi randa, vahepeal CC ei saanud asjast aru, siis võttis Mirko asja üle, hahahhaah :D:D:DRannas olime mingi kinda 15 minutit siis läksime mingi rahvaga Alani korterisse… sinna tuli lubatust rohkem rahvast ja kõik karjusid ja lärmasid, Anka ja CC ja Mann nutsid… see oli norml beat. Pmst mul olid närvid nii perses et läksin istusin Kaidiga rõdule, kui kuskilt kuulsime, et Kaarel jäi kodus vahele ja et vanemad tulevad sinna. Siis saatis Sander 2 mulle sõnumi, et minge korterist ära, sest traks kutsus mendid kuna me viskasime ta välja. Siis me põgenesime mööda kuremaad kuskile faking metsa :D:D Sapu veeeres mäest alla ja ma ei eta mis seal kõik oli, igastahes üli fun. Siis läksime vagunisse ja rääkisime juttu ja jäime magama ja hommikul läksime koju ja nüüd on ma ei teagi misasi, ma olen väsinud ja plaanin magam minna:D Pildid tulevad ka varsti vist 😀

Lisa kommentaar

