kick some ass

tere . Ma olen nüüd Jõgeval linnas pikk aeg, nii et polegi aega kirjutada. Pilte ka pole lisada, mis on toimunud na. Üks päev siin käisin sugulaste juures grillimas, kus pidin taluma mõnitusi jaanipäeva kohta, kuidas ma alksi ostsin ja et kuidas ma oma väikeste sugulastega ei viitsinud seal tegeleda. Aga noh pidin selle kõik tasa tegema nii ,et pidin nendega batuudil hüppama(vastikud hüppevargad) , siis mängisin rahvastepalli nendega ja hiljem trifaad. Istusin umbes nädal aega tegelt jumala lebos, 15 tundi arvutis igapäev. niceer.
Linnas on tekkinud nüüd nii paljudel rollud, nii et üks ringi vuramine käib meil nendega. Ajaaa Kuremaa on ka nüüd teemas , sest õues niiiiii soe. Plus meil oli täna mäng, kus me saime 15:1 pähe. Ning 27 sooja kraadiga on ka super muidugi mängida, eriti kui mingi fliis materjal on pluusi sees.Hiljem käisime juba Merili , Pipa ja Alvariga rongisillal vessarit tegemas . Oeh kõik on chill.Ning nüüd see juulikuu tuleb üldse niii tegeus lihtsalt. A Calvin Harrise kontserdil tahaks ka ära käia. Ning siis juba järgmine päev peaks vurama Tartu nahaarstile(nahaha , minu kallid sünnimärgid, ning nüüd tasub loota , et ehk ei ole nahavähki) , siis juba järgmine päev Palamuse pidu ning siis tuleb asjad pakkida ja Käsmu Kaariga sõita paariks päevaks puhkama. Niii tore. Võibolla märkate, et mul on hea tuju. Sest kõik on praegu ok ja ei pea tõmblema.  Jaa minu suur kassihirm hakkab jälle välja tulema ning liblikaid kardan ma ka. Kõik on nii pruunid ja ma olen peaaegu ainuke valge luik , kes läheb punaseks ja siis läheb jälle valgeks ning Merili mõnitab mind sellega , kuidas jaksab. Ning Marleen kutsub mind lebokunniks,sest ma olen igalpool lebos.Ma praegu kirjutan üsnavabalt, nii kuidas näpud liiguvad, et mingit moe ega muude asjade juttu ei tulegi siit .Justin Piibupeer on google vaadatumate NAISTE topis seitsmendal kohal.Nüüd lõpp jutul ja kui mõni veel ei tea, siiskõige rohkem kardan ma siin maailmas surma.

kes saab aru , mis inimestest see pilt on kokkupandud, see saab .

Lisa kommentaar

