rage out loud 2

Olgu, üldiselt ma mõtlesin, et ma teen selle postituse siiski lõpuks ära. Ma mõtlesin, et ma ei jõua, kuid siiski. MA lihtsalt kirjutan… kõike mis pähe tuleb ja vaja ära rääkida. Täna käisin Tartus, ostsi naelikud EMV’iks, suht ime, et üldse olemas olid, muidu peab tellima ja siis ka ootad nii kuradi kaua neid. Siis ma leidsin riiulilt vansi authentic valged sneakersid, no gosh ma olen ikka nii pealiskaudne… proovisin ainult ühte jalga kossi ja ütlesin issile, et ah sobib küll võtame ära ja jooksin juba mingit krdi joogipudelit ostma, et võistlusteks oleks pudel olemas, aga müüa veel hõikas minumeelest tagant, et kas ma teist ei taha proovida, no selge, ei tahtnud ju… minu arust sobis. Kodus küll ei sobinud, haigelt suured lestad phahaha=D. Homme lähen uuesti Tartusse ja ostan samad kossid ainult nr väiksemad, ma loodan, et muidugi on, kui ei ole siis on perses. A hommikul oli ka mõnus, magasin sisse ja suht unustasin telefoni koju ja selle asemel võtsin ipodi kaasa, haigelt vastik on uimasepeaga midagi üldse välja mõelda. Ja ma pean ära siiski mainima, et Alvaril on nii ilus roller, aga külm on veits õhtul seal, Sigmari kindad olid mingilmääralgi täna kasuks.Jah ja nurki on ka lahe nsm sõita ja siis kohe tagasi tulla… =D.A ja ma ostsin täna baila kaardid ka ära, issssssssssssssssssssand ma ei jõua enam oodata kui me neid mängida saame. Empsu ka ütles juba, et ta tahab ka endale. No kes ei tahaks? 😀 A laupäeval olid mul Rakveres vüistlused ja sain teise koha, vohaaa. Ja 29 juuni algavad Eesti Meistrivõistlused, persse küll… 1500m ja 800m no edu mulle. Sellegipoolest jääme Valka ööseks, kuskile kooli võimidagi. Ja mul on viimasel ajal lihtsalt räige banaani isu nagu tegelt kaa, koguaeg tellin banaane poest, maasika-banaani-jäätisekokteil on siiski hea.
Tahaks ükspäev lihtsalt kodus olla ja mitte millegi pärast põdeda, ärgata suvalisel kellaajal ja vahtida telekat, sellel päeval võiks vihma sadada ja siis oleks kõik korras, ei mingit trenni ega ajunussi. See nädal ongi vist kõige hullem, räige ringitõmblemine igalepoole. Ja muidugi tahaks päikest, päikest, päikest veel rohkem…
A ja laupäeval üks võistluskaaslane rääkis, et eelmine kolmapäeval oli üks tüdruk kukkunud tõkkejooksul nii sitasti, et luu oli põlvest väljas ja kohe viidi opile ja pandi traadid põlve, no miks ma küll nüüd õnnelik olen, et ma tõkkejooksu ei valinud oma alaks =) Ee ja mis siis veel… ma tahaks omale nii-nii-nii väga tattood, oh my lord miks ma küll juba 16 pole. A ja bike tahaks kah, mitte seda jalgratast vaid seda mootorratast bike nagu jah… üldse tahaks hästi palju asju, mõtlemata sellepeale, et võiks piiri ka pidada vms. Lõppude lõpuks võiks ikkagi alati paremini minna ja miski asi võiks neid vanemadi leebemaks muuta .. ah persse. CYA

Lisa kommentaar

