umbrellahead

venna nism saega .

Kõigile ilusat jaanipäeva! Kuidas veeta õhtut kui on igav? Pokaal šhampust ja hea raamat. Ammu pole nii rahulikku õhtut olnud minu elus. Kõige tähtsamad on minu ümber ja kõik halb kaugel. Venna tuli ka koju,mis muudab jälle tuju heaks ning tõi mulle ka paki. Tema sõber saatis mulle Brasiiliast ühed plätad,mis olid Rio washion weekil ühes kollektsioonis ja jäid üle. Need jalanõud on nagu riili kreisid ja üliraske on kindlasti neid välja kanda,kuid annan endast parima.
Nüüd natuke ka meie tegemistest .22 käisime Kaariga pakkuge kus? Kuremaal muidugi. See kord parkisime ennast, siis Kasperi korterisse. Eee nooh, tore oli , toredad inimesed. Kuid järgmine päev oli 23 . juuni ja see on see päev, kus bussid ei sõida. Ehk siis kand ja varvas kodu poole. Kuskil metsa vahel piirasid meid igalpool kärbsed. Ma pole kunagi sellist asja kohanud. Me lihtsalt ajasime neid okstega ära. Aga kuna Kaarit lasti taruvaiguga seal ( see mida pihustad kurku) siis tiirlesid tema ümber ka herilased. Lõpuks olime edukalt kodus ja rahul endaga. Õhtul läksime grillima perega ning ma vajusin võrkkiike lihtsalt magama. Nüüd paar päeva passin kodus ja puhkan ning siis võib jälle trall alata. Plus mulle on hakanud meeldima Gorillaz,vist sellep. et Kaarlil oli telefonis nii palju nende lugusid,mida ta meiega sheeris. Aga okei nummit õhtut.

Ilus taevas oli tund aega tagasi. vabalajal nsm hommikumantlis

mingid lazor eye on ka mu aias. dunno cat

One response to “umbrellahead

  1. ja kus on kingadest pilt ? ;D

Lisa kommentaar

