Paduvere jaanituli!!!!!!!!!!! vuhuuuu

Well… Paduvere jaanipäeval oli isegi tore. Ma ööseks ei jäänud, seega jäin pmst kõigest ilma, ma oleks nii väga seda bitchfighti näha.
Igastahes algus oli hea, btw ma ei teadnudki, et tudupükstega juba linnas käidakse, aga noo… eks iga päev tuleb ju midagi uut moodi. Säätima läksime CC juurde Paduverre, kus valisime riided ja mina tegin kõigile meigid, mis on äärmiselt positiivne =D
 

Vasakult: Mina, Marlen ja Merlu
Võtame sammud peo poole. CC tuleb järgi…
Praeguseks said pildid otsa kuna Marleni pole arvutis ja siis ei lae pildid fotkisse ülesse, niuuuu

Lisa kommentaar

