hellou thats me. its britney bitch . Eile oli suuur jaanipidu, suht sicko pidu oli ja mina tulin sealt nii vihasena ära, et tahtsin kellegi maha lüüa lihtsalt. Algus oli selline üsna uinamuina midagi erilist, aga siis juba joinisime pärast suurema rahvaga ja läks mölluks . Oii , võis näha naiste kaklust ja kõike veel. Nii , et möll. Plus ma jäin emale vahele kui ma ostsin mingile vennale juua ja ka pärast oma purgiga. Aga säästis mind noh .
Nüüd koju jõudes ma mõistan kui hea on mu arvuti, lihtsalt nagu tõesti mu teine armastus. Mu vanaema arvuti viskab ainult errorit ette ja kui kinni jookseb teeb krõkskrõks ja siis läheb kinni. Kuid mu nett on tõsiselt üks pussy. Nii palju siis minu armuelust.  Ning mõningaid pilte meie koos olemistest kah .  tsap . Ja Marleeni lõpetamine. Nagu näete, meeldib mulle ja Kaarile must värv . me kaariga oma uues ühises mägionnis. Ja mingi seitsmenda klassi alguse staff . Ning mitmed aastad tagasi suvel , kui paremat polnud teha kui minna mingi sellise madratsiga jõele .
Ja siis otsa veel üks hea dnb lugu .( jah meile meeldib dnb väga )

2 responses to “

  1. ma joinin teiega , mulle ka meeldib must 😀

  2. black is beautiful .

Lisa kommentaar

