let’s make it work

minu tänased sooovid oleks , siuke soovimise tuju on.

* et tänane jaanipidu tuleks super.
* et Kaaril saaks ööbimise keeld kuskil läbi .
* et saaks nautida chikiitadega vessarit enne pidu .
* et mul oleks rannaääres oma maja, see oleks klaasist ja päikse loojang oleks otse mu magamistuppa.
* et mu kodus oleks räme kõlarite süsteem.
* et ma saaks käia klubides pidudel.
* et mõni inimene elaks lähemal .
* et mul oleks rämedalt meigiasju .
* et ma õpiks üheksandas viitele.
* et ma saaks kümnendasse klassi VHK – sse sisse.
* et mind ümbritseks inimesed , kes on positiivsed ja teeks mu tuju heaks .
*  et mu külmkapp oleks täis külma Maiz ‘ i õlu.
* et mu ees seisaks üks Caesari salat koos hea šhampanjaga.
* et ma sõidaks terveks augusti kuuks vennaga Brasiiliasse.
* et ma ei istuks praegu arvutis vaid teeks midagi kasulikku.
* et inimesed ei vinguks ja viriseks minu kallal mingite asjade üle, mida nad teevad ise samamoodi halvasti.
* et ma oleks oma lemmik inimestega Ibizal.
* ja et mul oleks relvaluba.

5 responses to “let’s make it work

  1. miks VHK vms 😀 ja siis miks kaaril ööbimiskeeld ? 😀

  2. sest VHK tundub see õige ja ainuke kool kuhu tahaks sisse saada 😀

  3. ma mõtlesisin sellesmõttes et mis kool see on 😀 et mis see pikk nimi on 😀 kaari, haha 😀 ma loodan et see siis läbi saab 🙂

  4. see on Tallinna Vanalinna Hariduskolleegium.

Lisa kommentaar

