woo boost

Well .. need kaks esimest pilti on mu seinast,mida ma arendasin teisipäev suurest igavusest ja mulle kinda meeldib isegi. Aga muidugi see sein veel läheb edasi sealt.
Eile siis olime Merili juures ja passisime täna hommiku kella viieni üleval, sest meie tervist rikkuv ‘Starter’ kaotas meie une.  Alguses vaatasime filmi ‘Mehed,kes jõllitasid kitsi’. See film jäi meile natukene arusaamatuks vist,siuke psühholoogiline teema käis. Teiseks vaatasime ‘Pearahakütt’. Naljakas komöödia, mis mulle tõesti meeldis, kuigi lõpp oli etteaimatav, et armastus võidab alati. Seal mängis ka üks kenamaid näitlejaid Gerard Butler.->
Homme oleme, siis taaskord Kuremaal ja laupäev Palamusepeol. wi .Kui ma olen millegi hull järgi, siis selle loo järgi .

Lisa kommentaar

