kus on käed kus on käed.. teki peal.

Winter days are over .. AND ITS SUMMER! Ning mina olen teises olekus, rohkem rõõmsam ja .. unisem .  Ma magan üle 12 tunni igapäev ning olen kohe ka väsinud. Igastahes minu aastahinded olid neljad-viied ning seda pole juhtunud alates viiendast või neljandast klassist. Jah ma olen laisk, tean.
Praegused vaheajapäevad ( neid on muidugi mingi 1 päev olnud) olen veetnud arvuti taga = nolife. Laupäeva veetsime Kuremaal, omg kuidas me Kaariga laavime siksi katust. See on nagu selle suve hitt place, niiii suuuur. Superhüper rahvas ja chill oli olla. Korratakorrata !
Eww , ma ei tea, mis ma suvega peale hakkan ja nii paljud küsivad, aga ma ei tea. Tahaks raha, aga tööd ei viitsi teha, tahaks pruuniks , aga sellest võin ma ainult unenägusid näha. Ma tahaks .. PIDU panna.
Okei , mulle öeldakse, et mul ikka nii suured silmad . VASIKASILMAD ARGH. Ma ei tea, kas neid silmi karta või armastada. Aga head ööd, mu aju annab otsad siin seal sääl sööl süül ja nüüd. Ah kuulge HU? ‘ l on üks hea lugu ka sealt plaadilt, terve õhtu juba kuulanud.

Lisa kommentaar

