summer is already here

Hellõu, ma ei tea kas viga on minus või ilmad on nii uimased, et ma olen koguaeg nii väsinud. Suhteliselt tüütu, sest ma magan koguaeg ja seega magan ma kõik tippsündmused kind of maha.
Täna oli meil matemaatikas suur KT, mis ei olnud kerge… mul läks ümberringjoon meelest ära, mis on tegelikult niivõrd kerge. Keemiasse ei läinud, sest arutasime 9ndate lõpetamist, olen üks korraldajatest, yehuhu =P
Pärast kooli käisin  maniküüris, kus istusin kõva kolm tundi… icc =D

Ma usun ja loodan, et lähiajal hakkavad siia ikka pildipostitused tulema, sest meil nüüd enda isiklik fotograaf – Marlien!!!=)

Cya cupcakes! kaary

Lisa kommentaar

