It’s been so long

Sorrrrriii, pole tõesti olnud aega mingit postitust teha ja hetkel mul pole samuti aega, sest ma pean matemaatika KT-ks hakkama õppima, aga teen ühe ülikiire postituse ära, üritan kokkuvõtlikult. Ühesõnaga igast põnevat on juhtunud ja kohe saab kool ka läbi. Nädalake ju ainult veel. Eile käisime jõe ääres pilte tegemas… funfun. Ülitore oli jälle neljakesi midagi ettevõtta, ehk iis Mina, CC, Merlu ja Marlien. CC vanaema juures olin ka laupäeval, suhteliselt naljakas oli, sest eurovisioon oli nii mõttetu, sest Belgia ei võitnud =D. Belarusist oli ka nii kahju, et see ajas nii irvitama, aga ok see selleks =D
Pmst ma ei tea nüüd kuidas mul veel aega on, sest meil veel viimasel nädalal nii palju töid, ma ei saa aru miks. A mis toimub ilmadega?? C’mon miks nii külm on? Aga ma ei saa kellestki disainerist rääkida or mingit videot lisada, sest mul pole hetkel üldse aega, lisan vaid paar pilti jõeäärest =D

Mina ja Marlien =DD

Vasakul minu O.P.I küünelakk… yayayay

No nagu ma ütlesin ainult paar pilti, ja ma pean nüüd tõesti minema, ma otsin aega ja teen ühe põhjalikuma ja pikema postituse lähiajal. Sorri tõesti, tsaukicupcakes!!! =)))

Lisa kommentaar

