Belgia ei võitnudki, kui südant lõhestav. Ma hääletasin tema poolt eelvoorus ja finaalis,aga njetu. Kusjuures ma tegin haleda feili ka eile seoses hääletamisega. Tahtsin Belgiale helistada ja siis mõtlemata võtsin kõneregistrist selle numbri,mis tal oli eelvoorus ja ma hoopis helistasin Iirimaale ja siis hiljem alles tajusin et fakkkkk. Ei aga ma helistasin uuesti ja õige numbriga oma lemmikule ehk siis 30 krooni eurovisioonile. win

Igastahes, reede oli noortepidu kultra taga. Täitsa vinge oli, esimesed esinejad ei olnud nothing special, aga kui tuli Def Räädu peale ,noo kelle kehast ei käinud läbi mõnusad hip-hopi soundid. Sai isegi meelde tuletada JJ aegu. Hiljem siis oli juba Öökülm,no keda siis ei kamminud nende ‘ Viskit’ lugu ära. Me neljakesi muidugi reivisime sajaga. Ning muidugi oli nende ‘Vihmapiisade’ koht : ”Aga üht ma tean, et olla võin ma kaine või tõmmata taime,või teha mis tahes ainet,mul pole laulu häält millega lüüa laineid” peas. Ei võis täitsa rahule jääda. Aga noh negatiivset oli ka muidugi,eriti see kui mingi purjus tips ronis lavale ja mõtles seal hööritama hakkama ja oma särki üles kiskus. Okei, isegi meestel oli, et kao maha juba lavapealt.

Eile käisime, siis Meriliga laadal, kus toimus suht ainult tururiiete müük. Aga nägin ülivinget zippot. Musta värvi ja peal oli Eiffeli torn ja alla oli kirjutatud Paris ja ma ei fakk ei raatsinud seda osta ja ema polnud ka nõus. Õhtul läksime jõeäärde tüdrukutega ‘istuma’ ja siis tulime siia eurovisiooni vaatama . Lisan hiljem pildid ka eilsest. uuuh ja Marleeni kaamera teeb nii häid pilte , eeheeooohooo. see lugu küll kammis ära jõeääres

Lisa kommentaar

