caged bird

Ma ma ma ma maaaariiaaaa .
Ma näen viimasel ajal kahtlasi unenägusid. Üks öö nägin, kuidas Alan ja Kasper tulid Soomest Eestisse ja siis nad elasid samas kohas, kus mina ja siis me Merili ja Kaariga põgenesime minu juurest nende juurde öösel jooma. Ja siis nende vanaema oli üks naine, kellel ma ükspäev aitasin ginni pudelit lahti teha linnas( samalajal sõitis ment mööda) . Igastahes väga vuntsidesse kasvanud naine. Hiljem nägin, kuidas ma andsin ühele tüdrukule peksa.Aga nagu nii kui lööma hakkasin läks löök üliaeglaseks ja pidurdus ennem näole jõudmist. Ja siis ma olin niii vihane,et ma ei saanud korralikult peksa anda:D.

Lisa kommentaar

