panic

homme üleminekueksam. bioloogia. ning ma ei oska enam midagi.  Minu paanikat rahustab ainult Coldplay plaat ‘ Viva la vida’ jah see vana hea plaat,kus igalugu on superlux. Ehk olete te märganud, et minu lemmik sõnaks on viimasel ajal super. Kas siis on : superlux, supersitt,supernõme,superhale,superlahe,supervinge,supersitakott. super sõna on see super.
Tallinnast Jõgevale jõudes tekkis tunne .. okei tahan tagasi KOHE. Supernõme koht. Täna sain siis ühed suvepastlad ja bikiinid. Jalanõudest ehk lisan hiljem pildi, sest ei viitsi seda fotomasinat otsida. Lõunal käisin vennaga raekojas teed ja kooki söömas, pole tegelt ammu olnud nii, kus me oleme kuskil kahekesi. armas. Nägin ükspäev eriti kahtlast und, et panin oma surnud koera Piibu(cool nimi oli tal :D) hinge noa sisse ja siis ta elas noa sees. Silmad olid tal noa otsas ja ikka sama kurvad ja armsad. Söötsin nuga toiduga ja see oli alati minuga kaasas. Ükspäev oli koolis olnud mingi räme pidu ,kõik klassid segi pekstud ja siis ma panin noa ühte klassi, aga keegi polnud seda söötnud ja siis see oli ära surnud. Igastahes ma ärkasin üles oma nutmise peale, siiski sitaks kahtlane uni oli. Koera hing noa sisse panna, no ma ei tea. Üldjuhul tähendab noa unesnägemist pahandust ja tüli ning ei imesta ka kui mingid tülid peaksid varsti tulema. Koer- uut kasulikku sõpra.  Kool- muret ja vaeva .deem noh.

Lisa kommentaar

