See jäätis , Premia Banana Split maitseb alati ülihästi ja see on niii njomnjom,et lööks pea kohe vastu lauda. See on alati siin Tallinnas külmikus,kui siia saabun. + see ei ole kõva jäätis .. no ei ole ära jäätunud vaid pehme,kreemjas.

Siin ma siis istun, jäätis taldrikus,bioloogia õpik ees. Sain täna rattakiivri, kas pole tore:) isa ei luba muidu mul enam ilma selleta maanteel sõitta. Homme siis läheb natuke laiemaks poetiirutamiseks ja omg miks on igalpoool nii ilusaid kingi. pidin pikali kukkuma lihtsalt.  hiljem käisime grillimas,kus oli vinge rahvas, kuid bio pärast tulin ära.Käisin ka veel ju loomaaias. okei, see asi seal üldse ei meeldinud mulle. Esiteks need loomad puurides on betooni peal, mis ei ole normaalne, sest jah mägikits siiski ei ole pärit betoonselt maastikult. Puurid on üliväiksed ja vanad ning loomad on pmst tühjal maal. Jääkaru, no temast oli eriti kahju. sul on mingi pisike puur kus on väike bassein. wtf. või kilpkonn kelle peale oli sente visatud. Ühel hüäänil ol mingi räme maa antud õues nagu suur maatükk, et panna kasvõi sinna lõvi( kes elab betoon pinna peal ja väikses puuris) või keegi muu suurem või isegi kõik hüäänid kokku, no ei. Siis loomaaed oli täis venelasi ( mul ei ole midagi nende vastu)  kuid sorri, lapsed ja täiskasvanud kõik lihtsalt nii lärmasid, et jubee. Troopikamajas läksid mul kõrvadlukku isegi. Ajaa päeval pole sinna mõtet minna, sest loomad magavad kuskil oma kuudis. Aga see oli ikka nii armas,kuidas ahvid üksteiselt täisid nopivad ja siis ära söövad . cuteee
   ja ma käisin just selle arvutitooliga nimodi käntsa, et mul läks kirjutamise isu ära.

Lisa kommentaar

