house night

Reeeede .. no reede,saate aru reeede ja ma istun Tallinnas isa juures ning mõtlen .. miks ma pole ometi 18, et minna kuhugile hea biidi järgi tantsu keerutama. Super masendav ja igavus tapab. Ei noh, mis ta just väga tapab, sest 90210 tuli täna uus osa välja !! ning kuulan utubest mõnusaid electrohouse lugusid, et tekitada mugav meeleolu.
  Mis vahepeal juhtunud?  Sattusin Väike-Maarjasse hambaarstile ja lõpuks puuriti valged plekid esihammastelt välja. a plus need valged plekid on tekkinud antibiotikumidest(ma ei oska seda sõna kirjutada)mida ma väiksena pidin palju sööma, sest mul olid kõrvad haiged koguaeg ja ma olen isegi kuu aega haiglas olnud sellepärast. Igastahes tuimestuseks tehti 6 süsti ..  no ma lihtsalt karjusin seal toolis. Nii valusaid süste pole ma kunagi saanud , aga noh kannatan ära. Täna oli tavaline päev, kuigi vene keele tundi ei sattunud, sest ei osanud peast tekste ja raibe pani ühe mulle. Pärast jooksin juba rongile,kus oli isegi päris palju soomlasi, ei imesta ka sest Eesti Soome mäng täna. isssver, kuidas ma seda häält armastan ja ma tõesti loodan, et ta ei muutu justin piideri taoliseks. JA OMAIGOOD , ma praegu lugesin et 10. mai esineb klubis Korter Foreign Beggars, õulifriikin god kuidas ma tahan sinna minna, aga seal on vaja saatjat 21 . aastast ja ma sain just venna nõusse . omgomg. ma nii hüppesajou ajou ajou ajou

Lisa kommentaar

