Let’s collect some make up maybe?

hellou hellou, praegu nokin vaikselt siin arvuti taga ning laen oma ipodi akut täis. Haha tegelikult ma õpin pooleledi matemaatika definitsioone ja muusika mõisteid ja vene keele dialoogi ning teoreeme vaatan kah. Küll ma olen ikka tubli, mitte miski ei jää pähe, jess!
Päikest pole ma korralikult veel võtta saanud, sest ma jõuan alati pärast kella kolme koju ja ega siis enam mõtet erilist ei olegi seal päikese käes lesida. Nii ilusad ilmad … ohh summer where u are?
Nädalavahetus on mul juba sisustatud, õpin eesti keele eksamiks. Lähen issiga Tartusse botaanikaaeda ja siis õpin seal, värskes õhus pidi mälu hästi võtma =D
Oh lord, nii palju võistlusi on ka tulemas, esmaspäeval maakonna meistrikad, siis 29ndal 3×800 teatejooks, 5 jalkavõistlused, 27 on veel big kuldliiga ka! + homme on viiulikontsert ja meie pidime tegema lõpetajatele peo, ok see saab vähemalt kaelast ära.
Tegelikult ma ennem ”maalisin” om kunstitööd, mis nägi välja mu ema sõnul nagu 2. klassi lapse töö… ups =D Uisud tulid tegelikult täitsa ilusad, aga suusad tulid nagu puuoksad, väga-väga kõverad =D=D Ma pole kunagi joonistada osanud, eriti veel guašš värvidega Õ_õ
Muide lisan ühe hea video, kus näitab kuidas oma make up’i hästi ära paigutada saab =)

Ühesõnaga kõikide silmapliiatsite, – lainerite ja pintslite ning ripsmetuššide jaoks sobivad väga hästi nö. pliiatsitopsid.

Lisa kommentaar

