kolmapäev

Jieaah,ma olen selle kahe päevaga sõitnud umbes 50 km rattaga ära. jalalihas hakkab kasvama varsti ja kavas on ka minna augusti kuus Rakke Rattamaratonile. Praegu ma rajult õpin ning joon matemaatika kõrvale šampust. exelooon. Jalgpallis väravas on ka hakanud aina paremini minema, mis on super ja mida rohkem lähmene suvevaheajale, seda positiivsemana ma ennast tunnen. Plus ma lubasin endale teisipäeva vabaks, et saaks magada.Ärgates oli täpselt selline tunne, et noh tere vaheaeg. Päike paistaaab, ilm on soe( joodik siiski ei jookse ümber poe) mingi vahid lihtsalt telekad ja istud arvuti taga.  Ma kuulan ülepikaaja mingit hip-hopi raadiot,kust tuleb ka vanat  funki. Kellel huvi,chekkige järgi http://www.wefunkradio.com. kas mul on igav ? üldse mitte

Lisa kommentaar

