they call me ‘ just in time ‘ girl

Ma näen asju ette, ma suudan alati lahkuda õigel ajal ja mul on kiired jalad just õigel hetkel. mu aju longab mööda teed koos minu enda varjuga ning ma mängin varjul et mu käte asemel on sõrad ning mul on tobedalt naljakas .

Öä, käisime täna Tartus täikal Genialistide klubis. Müüsime ka oma asju, mis läks isegi täitsa hästi. Endale sain ühed kõrvakad, mis on minu arust super ilusad, kuigi mu vanaema väidab,et ma näen nendega välja nagu mustlane.( tal üldse kahtlane vimm minu vastu viimasel ajal) ja siis tegime Kaariga asjade vahetus.Tema andis mulle ühe oma pusa ja mina talle ühe teksaseeliku. Igastahes seal oli tõesti super vinge rahvas ja ning meil oli lausa võimalusel Liisi Eesmaaga paar sõna vahetada , ühüüü. Pärast kondasime lihtsalt mööda linna ning sõime koguaeg. Peale selle meil oli koguaeg olla nii naljakas nagu oleks olnud laksu all.
Järgmine nv tripin mina aga Tallinna isa juurde. Pole seal ka nagu käinud mitu kuud( Sessioni aeg viimati). Pidime minema loomaaeda,mis tundub isegi väga põnev.  Ehk siis ka kunagi selgub rohkem, mis saama hakkab.
Praegu tulin just Siivo juurest, kus Kaariga käisime.Seal oli lihtsalt väike chill .Seal oli ka übertore ning naljakas, kuid järsku äratati mind enne ühte üles, sest jäin diivanile järsku magama. oookei, üleväsimus annab tunda. Enne sinna minekut, palus Selveri taga üks joodik abi, et me ta koju aitaks. okei, see naine oli sitaks hirmutav. Esiteks ta ei seisnud püsti,ta värises üle keha hullemini kui pesumasina sentrifuug, ta nuttis ja ta haises raipe järgi. Plus ta katkus paljaste kätega roose,kus olid okkad. lõpuks oli tema ümber kogunenud räme kamp ja siis ta mõtles hakata roomama meie juurde ja siis mul läks süda tohutult pahaks. Ah asi lõppes sellega, et ma kutsusin politsei kohale.( juba teine kord joodikule).
Mu jutt on nagu ma ei tea mis asi. kahtlane. Ma nüüd lippan õmblema oma töpa tunni teki, wiii. kell kaks öösel .ebanormaaaalne

Lisa kommentaar

