mõtlesin, et teeks ka suurest igavusest ennast tutvustava blogi nagu kaaril , ma olen vist isegi varem teinud, aga mul pole millestki väga kirjutada :

* ma ei oska kõndida , kui keegi inimene kõnnib mu seljataga või oleks kuskil rahvarohkes kohas nagu koolis, ma usustan ära, kuidas astuda.

*olen lõvi mis lõvi. meeldib otsustada, tahan et inimeseks kuuletuksid mulle .. ning muidugi, et minul oleks alati õigus.

*ma lähen näost punaseks ja punastan väga kergesti. isegi tavaliste lausete peale ja siis peidan oma näo ära, et teised ei saaks minu üle naerda

*tõesti,ma ei tunne ega ei taha tunnistada väga tänapäeva slängi.

* usaldan ainult ühte inimest.

*guess what ..  i have my own dirty secrets.

*armun vist liiga kergesti ja kiiresti.

* saan väga hästi oma ema ja vennaga läbi ning elan koos oma emaga.

*armukade, jah ma olen lausa üllatavalt armukade inimene.

* kui kiidate mind ning räägite minust head, hakkan nurru lööma.

*mingis olukorras meeldib kui mulle poetakse,aga kui teie jutud hakkavad kahtlaseks muutuma, siis võite perse minna mu mõtteis.

*korralik tüdruk? siiski mitte ning ei kurda selle üle.

*ärritun kergesti ja olen võimeline suurest vihast midagi puruks lööma.

* minus peitub natukene vägivaldsust.

* olen 97% hetero,3 % ma arvan, et olen midagi muud ka, kuigi ma seda ise ei tea. siiski hetero

* emotsionaalne,vägagi, kuigi sõprade juures olekul ma pisaraid ei vala.

* murdun kergesti ,ei ma ei lähe pooleks ,vaid seesmiselt.

Lisa kommentaar

