where is my gold fish?

APPI APPI! Nii nõme on jõuda päeva lõpuks järeldusele, et sa ei saa enam tegelikult mitte kedagi usaldada, peale iseenda. Enam pole vist ühtegi päeva, kui minuni ei jõua mingid saladused mida mina olen kellelelegi rääkinud.
Hästi hea on olla, kui näed, et ohh seda inimest saab usaldada ja siis räägid talle midagi ning kõnnid tast mööda kui tema samalajal räägib juba teisele seda mida sina talle usaldasid. Kahepalgelisus on üks nõmedamaid asju. Mitte, et ma ennast kahepalgelisematuks nimetaksin, igas inimeses peitub ju midagi kahepalgelist. Lihtsalt nüüd pean ma hoolikamalt valima inimesi, keda usaldan =)

Paar laulu ka lisaks ning siis keeran magama, sest mul on nii vastik köha lihtsalt =(

Lisa kommentaar

