plastic jungle?

kukuh. minu nii öelda masendav laupäev ei olnud üldse masendav ,see oli laheee. inimesed,sõbrad,väga tähtsad inimesed. Sorri kallid pensionärid,et muusika mul poole neljani ööseni mürtsus. Ülejäänud päevad on olnud masendavad,väsimus ja .. .Masendus oleks nagu minuga igalpool kaasas, ei taha ei suuda ei jõua. Praegusel ajal kuulan ainult Santogoldi ,Miike Snow’i, M.I.A’ t ja Crystal Castles ‘it. Nende laulud isegi tunduvad nii masendavad . eeh ooh.
No kuuulake, kui kurvalt kõlab isegi Crookers, wwhhah Uuh,kuulge Õllesummeril esinevad Calvin Harris ja Scissor Sisters, mina olen kohal.
Viimasel ajal  on minu maja juures kasse väga palju. Istuvad välisukse juures ja kui ma koju tulen, siis jooksete kõik ära. Ma laseks teid täitsa sisse ka .. päriselt. Üks kass on eriti räsitud, ühel keha poolel pole eriti karvu .. nahk. Viiks su arstile, ei sa ju jooksed ära.

* kõrvu paitavad helid, my love .eargasm

Lisa kommentaar

