1005

Hellou, naljakas on olla, kui pole kaua ühtegi postitust lisanud. Vahepeal on igast imelikke asju juhtunud, sõnaotesmõttes, mida ma usun pole vaja siin täpsustada, sest pole vaja personaliseerima hakata =)
Reede pidasin oma sünnipäeva, mis on selline umm… imelik. Ahh ma ei tea, mitte vaikne =D ja Emily ma pean ära mainima, et Sul on nii-nii ilusad kingad =) Aitäh kõigile, kes tulid ning aitäh ka kingituste ja lillede eest =)
Laupäeval käisin Tartus ja pühapäeval käisin turututummm jooksmas oma 23 km,  yay isa ütles, et esinesin hästi, sest aeg oli parem, kui eelmine aasta ning ma jooksin 21 aastastega ning jäin viiendaks ja olin kogu võistlusel kõige noorek osavõtja =)

Praegu on küll selline tunne, et tahaks lihtsalt nii-nii väga suve ja kool võik ära juba lõppeda. Täna sain teada ka veel, et ema läheb oktoobris Londonisse, mis on eriti masendav, sest kes ei tahaks minna Londonisse?

Ma usun, et varsti peaks siia ülesse lisama ka need blogid mida me CCga ise järgime. Inspiratsiooniallikad maybe?

Täna liitusin ma ka Socialvibe’ga, kliki siis saad täpsemalt teada mis see on. Põhimõtteliselt, kui sinna registreerid siis saad aidata vaeseid inimesi juba sellega, kui vastad paarile küsimusi. Valik on suur, keda aidata tahad, ühesõnaga ma alles tutvun sellega ning üritan kursis hoida.

Lisa kommentaar

