call me a karma, babe.. but karma is a bitch

tere ülepikaaja. Mul pole ammu enam olnud nii pingelist nädalat, eeewww. lõpuks on see läbi ning saan puhata koos sõpradega. Eile ehk reede peeti Kaari sünnipäeva, okei üldiselt olen ma sõnatu.igasmõttes. Pidin ööseks jääma,kuid polnud seal isu väga olla ja ma olin jäänud väga haigeks ehk siis tulin öösel tulema sealt+ mul olid hommikuni kahtlased külmavärinad ja ma ärkasin iga kahe tunni tagant üles, isuga keegi maha lüüa.
Sünnipäevaks sain kätte ka oma kleidi õmbleja juurest, must lukuga, lisan hiljem ka pildi. Selle kleidiga oli üpris palju jama, sest sel polnud õlapaelu ja see kippus alla vajuma ehk siis kui väga hakkasin tantsima kukkus see pmst väga alla ja ma olin ülevalt ainult rinnakate väel. okei , that was really awkward, kuid siiski.. see olen siiski mina, kellel juhtub sellised asju. Aga noh mis sa ikka teed kui tõmbad jälle üles ja jätkad tantsimist. 🙂
Minu Crystal Castles ‘i plaadi mitte leidmise ahastusest päästis mind mu kallis hispaania sõber Luis. Okei,mul pole vist kellegi teisega nii sarnane muusika maitse kui temaga, plus ta on 27 aastane, päris vana võijaa. Ta siis ka kohe teatab mind kui kellelgi heal on uus plaat väljas. thanks honey. Üldiselt esimest korda kuulates seda plaati,tundus et pole midagi erilist, et nende 2008 aasta plaat on kindlasti parem. Kuid ,mida rohkem kuulan,seda rohkem hakkavad need lood mulle meeldivad. Need sobivad täpselt  siis, kui on mase tuju.  Siit ka mu kaks lemmikut lugu sealt pealt, ma pakun et enamustel ei lähe selline muusika üldse peal. liiga alternatiivne, kuid ma loooovin. okei ,see video sellel on suht unknown,mingi kahtlane. eriti need laamad seal. oh, seal on kuulda alice glass ‘i  vinget hüsteerilist häält .
Järgmine nädal on kooli olümpimängud ning minu töö on kujunda Norra olümpiaküla,not cool, sest mul pole mõtteid ja aega seda teha. deem, kas ma üldse jõuangi sinna kui ma terveks ei saa.
Ajee , täna on vanaema korter vaba ,palusin emalt ja vanaemalt aega üksinda olla, kõlab päris masedalt eksole, ei mul pole üldse mase tuju tegelt.

* elu oleks palju lihtsam kui me saaks neid inimesi, kes sita ajavad keema,nähtamatuks muuta, et ei peaks taluma nende lõusta ja idiootsust.

ilusat päeva jätku

Lisa kommentaar

