tahaks ära

Hellou, päris hull päev on seljataga. Alustades sellega, et täna olid mul Viljandimaal võistlused nimega 81. Suurjooks ümber Viljandijärve ning distants oli 12 km. Jap suhteliselt raske oli ning kindlasti oleks võinud paremini minna, sest väga külm ilm oli ning usun, et paljud ei olnud sellega arvestanud jah ja kaasaarvatud minaaa =D Siiski nüüd on see läbi ja 9.mail lähen ma siis 23km distantsilisele jooksule Otepäält Elvasse oli see jooks, aga nime ma niimoodi ei mäletagi praegu, woops.
Koju tulles tuli mulle külla migreen ning ma magasin kella poole kuueni … znorr.Lõpuks läksime õue ning mul oli nii võõras tunne olla, who knows why. Aga õues on ju nii külm, väga insane, sest tõsiselt külm oli. Kaua aega ei olnud, seega tulin koju šašlõkki sööma… yummi =P

Aga vot seda sõrmust ma tahaksin, väga väga.

Lisa kommentaar

