there are million reasons to love me and there are million reasons to hate me, so u pick one

Hello, täna on ikka hirmus väsimus küljes. Ei saa mitte aru, magama ma ka ei taha minna, sest kui ma üles ärkan on mul ALATI (can’t ignore this) väga-väga paha tuju. Siis on mul lihtsalt mõtekam istuda enda toas ja oodata kunas see üle läheb, mis võtab muidugi omajagu aega. Olgu see selleks, aga plaanisin täna lihtsalt rääkida mingeid suvalise fakte enda kohta, ei tea kas neid saab just faktideks nimetada, kuid ikkagi midagi, mis käib minu kohta.

*Ma ei suuda elada ilma kätekreemita!
*Mulle kohe üldse ei meeldi, kui kellelgi on kulmud piiramata…
oh my lord how i don’t like this
*
Minu puhul on tavaline, et ma solvun kiiresti, vaevalt see kedagi üllatab.
*Ülekõige armastan ma oma perekonda ja sõpru, no see on ju ilmselge.
*Delikatess toidud on nii head =P
*Mul ei ole kindlat stiili, kui ma ei eelista kindlasti tururiideid. Ma ei halvusta praegu kedagi, kes käib tururiietega, aga lihtsalt ebakvaliteetsed ja väga jurad…
this is just my opinion
*
Ma ihkan nii väga-väga minna Prantsusmaale, korraks oli ka isaga sellest juttu, et ma avaksin omale arve kuhu ma seda raha koguma hakkaksin, kuid kuna mul raha on siis ainult korraks, sest ma olen kulutamismaniakk.
*Mulle meeldib väga-väga prantsusekeel =)
*Ma  õpin viiulit juba 6ndat aastat.
*Ma olen käinud praeguseks kergejõustikus 3,5 aastat nii vahelduva eduga.
*Jalgpalli mängin ka, nüüd siis juba aasta täis.
*Ma punastan siis, kui ma ütlen kellelegi ”Mis sa punastad”, sest üldjuhul hakkan ma ise siis punastama. CC võib kinnitada.
*Banaani-shokolaadi jäätis on ikka kõige parem! =P
*Mulle kohe üldse ei meeldi: justin bieber, miley küürus, jonas brothers – see kõik nõuab mult lihtsalt väikest algustähte. Öeldakse küll, et kui ei meeldi, siis ära kuula vms, aga neid on väimatu ignoreerida nad on KÕIKJAL ja seda sõnaotsesesmõttes, võib-olla nüüd on seda jonas brothersit vähem, aga tundub, et justin Bieber saab juba sama kuulsaks kui The Beatles oli. Õuduse tipp.
*Mu muusikamaitse vahetub suhteliselt tihti, seega mul ei ole kindlat lemmikut, aga eks kõik sõltub tujust. Teen eraldi postituse kah oma hetke lemmikute kohta.
*Ma ei usu jumalasse,
no way
*
Kui vaja olen ma ikka väga-väga ülbe.
*Mulle meeldivad saladused, kui vaja panen need karpi ja neelan alla, oleneb sinu soovist.
*Ma ei oska joonistada, kuigi ma olen käinud väiksena kunstikoolis 3 aastat ja viiendas klassis käisin aasta.
*Mulle meeldivad sõrmused
*Ma tahaksin nii väga osata õmmelda, midagi isegi oskan, aga ilma õmblusmasinata on see suht võimatu.
*Mulle meeldivad pikad juuksed.
*Mulle ei meeldi juust.
*Mulle ei meeldi vihm.
*MA EI SUUDA SÜÜA PÄHKLISHOKOLAADI, taffelil on mingid pähklid, millel on ümber selline krõbe koorik vms, kolme sortia on neid, nendest ma söön küll kõiki aga ainult koorikuid, sest pähklid ma koogin välja.
*Mulle meeldib, kui inimesed on julged ja ei karda oma arvamust avaldada.
*Mulle meeldib  koguda make-up’i =P
*Meeldib mõelda optimistlikult

Olgu see jutt tuli väga pikk, aga vähemalt on teil mingi arusaam minust. CYA

Lisa kommentaar

