sssäde

hihuhihei. Jama ilm,hea muusika ja kuradi külm tuba. Pidasin vastu kolmapäeva ehk eilse ja täna tulin koolist poole peal ära,sest süda oli niii paha. nõrknõrk. Muusika maailmas on nii paljud head uut staffi, et no oioioi. Välja tuli M.I.A-Born free video,mis utubest kohe maha võeti, sest see nii verine, aga nüüd on see taas üleval. minu jaoks see polnud küll nii hull video,kuid siiski verine.
Crystal Castels ‘ il tuli uus plaat välja, wiiwiwi. ma olen otsinud paaniliselt ringi, et kust seda leida. no mitte kuskil.
Ennem mõtlesin suurest igavusest uuusi lubadusi endale.
* Lõpetada see ropendamine.No pühajumal, kus alles on sõnad mul. Mulle meenub kohe, kuidas ma paar nädalat tagasi kehalise tunnis ei leidnud oma pulssi ja siis ütlesin : no kust karu persest ma selle leian. Ei jah, järgmine hetk juba õpetaja Pärlin tutistas mind( hah ,oleksite mu nägu näinud)Ma pole umbes 5 aastasest saati saanud tutistada. wtf. Positiivne oli see, et ma leidsin pulsi kohe üles. Jah see jama tuleb lõpetada,sest ma ütlen emale neid kurjasid sõnu -.-

Lisa kommentaar

