trozillalolol

Oi tere. igastahes mina olen nohune ja peavalune ning hetkel võtsin paar päeva puhkust koolist. Kõik oma hädad sain Kassinurmest, sest – kraadidega ei ole hea telgis magada kui ümber õhuke magamis kott ja all on ainult kile ning maapind on nagu trepiastmed. Teekonda jala alustasime Kassinurme poole Meriliga mingi üheksa läbi õhtul ning ma ei kujuta ette, mis kell me kohale võisime jõuda, sest vahepeal olime lost in woods. praeguseks kõik minu seiklustest.Minu närve on jälle üleskütnud fakiing loomade tapmised ja piinamised. jumalissandküll mis on meie inimestel viga. viskan siia ka kaks videot üles, seda hülgete videot ei soovita nõrganärvilistele, sest isegi Kaari ei suutnud seda vaadata. Te võite mõelda,et kui vastik ja rõvema olen ning et miks ma need siia panen, kuid see on reaalsus, millest enamus ei tea. ja siis nüüd see kõige õudsamah me ise hävitame oma maailma. kusjuures, sellest tuleb pikk postitus, sest mul on aega seda teha. wihphii.
Viimasel ajal olen ma total in love meesmodelli nimega Ash Stymest,uuuh.Tänases postituses on hulgaliselt pildi ja video materjali. nii et sorri, ma ei oska eriti midagi kirjutadagi.
Leidsin vanad Käsmu pildid, aastast 2008, telefoniga tehtud. Ma ei kujuta ette kui mitu aastat ma olen igasuvi Käsmus puhanud,äkki seitse? ja nüüd kaks viimast koos venna, vanaema ja Kaariga. Ma pole vist kunagi oodanud sinna minekut, kui see aasta.Ikka see vana Lainela ja need nõukaaegsed toad,mustika metsad, külm meri, millimallikad, kivid,jäätid,raadio võtab ainult välja rootsi kanaleid ja raadio2-te,koit raudsepa tüütu hääl,savi korjamine,Kuradi Saar, Treifu rand ja Juudi rand ning mis kõige tähtsam : inimesed.tundub nagu oleks kuskil soojalmaal eksole. 2008 aastaei ta ei kuse, ta korjab seeni.

Lisa kommentaar

