2.

Tegin muusika jaoks eraldi postituse , muidu oleks läinud kõik nii kirjumirjuks.

*MGMT’ l  uus plaat väljas ja muidugi, et olen selle downloadinud endale. Nad oleks kui vanemaks saanud ja uue plaadi lood erinevad kindlasti’ Kids’, ‘Electric feel’ i taolistest lugudes. Mõnes mõttes on see kahju,sest lood pole enam nii tantsulised. Kuid siiski tõmmake see endale. Üks lugu ka, mis siis meeldis mulle kõige rohkem. 
* Minu lemmikuks on saanud viimasel ajal ‘ Marina and the diamonds’. ougoosh,mis hääl sellel tüdrukul on ja kui kummitava jäävad laulud. veenduge selles ise okei siin Hollywoodi videos ta näeb total välja nagu Catherina Zeta Jones.
* ja nüüd pisut uuemat staffi. 50 cent ‘i loo puhul ma üritan mõelda, et seda ei esita tema, sest üldjuhul mulle see vend kohe üldse ei meeldi, aga biit on küll hea. Uuh , Coco hääl on nii amazing.
* ja nüüd pisut vanemat ja ununenud staffi. oma õe Kyle varju jäänud Dannii Minogue lugu hullutas küll mind juba tati eas ja see lugu on väsimatult hea siiamaani. ja Justice muusika on lihtsalt nii geniaaalne. parem lähme ujuma,mul lestad varvaste vahel no kes seda lugu siis ei tea,see laulja on ju üheksakümnendate Justin Bieber.

Lisa kommentaar

