cry cry, for your lonely mother’s son!

Oh peeeki. Pikk vahe sisse jäänud nagu alati. Kas mul pole tuju tavaliselt midagi kirjutada või siis pole millestki kirjutada. Täna teen postituse lühidalt kuna pean luuletuse pähe õppima,mida peab homme klassi ees esitama ehk siis midagi väga faili. üldjuhul närvi minnes.. unustan ma kõik asjad ära. Ainult mu vene keele peast lugemised on viied kuna siis ma loen ka maha ja võib ka öelda, et jooksen õpetaja pilguga kui võidu, sest siis panen ma maha lugemisel täis käigu sisse kui ta mulle otsa ei vaata. Tegelen eksperimendiga, kus üritan kuulata electro,housi ja sellise taolise asjanduse vaba muusikat nädal aega. Eks siis näeb, kuidas ja kas üldse õnnestub. Kusjuures lugesin naistelehest,et out meigimaailmast on pruun põsepuna ja seletuseks oli pandud juurde, et keegi ei lähe punastades pruuniks näost,mis on täiesti õige. + et Vaido Neigause kohta on tehtud facebookis klubi: ma vihkan vaido neigaust ! ja nüüd tahab ‘eriline’ laulja asja politseisse anda. wtf sa hakkad siis lauljaks kui ei taha kriitikat enda pihta. Ei saa mina aru nendest isehakanud staaridest.Aga nüüd ma chekkisin,siis klubi oli kadunud, nõme.
Õhh.. nii paljud ütlevad,et ma näost nii valge. Kohutav oleks jääda nüüd terveks suveks selle kahvatu näolapiga. Kuid ma ooootan siiski suveni ja neverever ma ei lähe solli. A kui teil on igav, siis minge vaadake youtubes chatroulette videosi, ohhgoood.  ou kuulge ma viskan paar jalanõu pilti ka üles.tere mees sul ilusad saapadilusad bootsid. 
ega mul rohkem aega polegi, nii et minekule .ready set go.

Lisa kommentaar

