Nicholas Kirkwood and others

Hello, nii ilus ilm täna. Pännu on väljas ja nii hea soe on.
Reedel käisime Marlenni sünnipäeval. Jah, väga tore oli =D. Ma olin ainult tund aega maganud seega ma olin väga väsinud laupäeval. Laupäeval käisimegi perega Tartus ja magasin oma une peaaegu täis. Igastahes eile ma ei jõudnud postitust teha, sest ma olin väsinud, ja väga.
Tegelikult tahaks veidi juttu teha Nicholas Kirkwoodist, sellepärast, et mul on mingi ülihooperdooper kingahullus praegu ja tema ongi see inimene, kes teeb just selliseid kingi, et oh my lord… Nicholas Kirkwood disainis fall/winter 2010/11 kollektsiooni Rodartele. Mängitud on vahaga, mis on väga loov. Kontsakõrgus on nagu ikka väga kõrged, aga selliseid kontsakingi kannaks igaüks, kes julgeks ja kontsad pole talle probleemiks. Ainuke asi, mis takistaks muidugi on hind. Hind on väga krõbe. Nagu ma ütlesin, natuke juttu, sest Marlenn ütles, et me kirjutame liiga palju ja tema ei viitsi lugeda =D. Öelge siis ise kah, kas juttu vähem ja pilte rohkem või vastupidi? =)

Lisa kommentaar

