can i shot ?

esiteks laseks ma ennast maha ja teiseks laseks veel kord ennast maha.topelt ei kärise. tõsiselt nõme tuju, nagu oleks hea ja samas ülimsitt. Siuke tunne, et otsiks mingi inimtühja saare ja koliks sinna elama. Nii palju minu tujudest ..
Malreeni sünnipäev oli raju, vägagi. Palju inimesi ja palju.. , kõiki asju oli nii palju. Ning hommik, kus mu magu oli täisti kokku tõmmanud ja koristamine,not cool.

aajou Kaari vs rebaserein . part of marleen’ s bday

+ me ei käinud mõlemad Kaariga inka olümpiaadil kuna Üg saali ei mahtunud nii palju tahtjaid kui oli,siis tehti koolis küsimustik Inglismaa kohta ja kes vastas kõige rohkem õigesti küsimusi see sai. Mina Meriliga ei läinud üldse kohale, sest noo polnud mitte midagi õppinud, aga Kaari Lauraga ei mahtunud nelja paari hulka. Ah tegelt mul pole millestki praegu kirjutada vaid ma pean minema oksi põletama . wöhaaaa harjutan nats püromaansust no ei väsi sellest loost

Lisa kommentaar

