pretty random

Hellouu darlings, leidsin veidi aega ja mõtlesin, et teen jooksuga ühe sissekande. 
Täna on MINU jaoks tõsiselt shitty päev olnud, oojaa. Ma olen hommikust saati nii väsinud olnud, kuigi sisse ma ei maganud täna. Wioliniga oli arvestus mis läks õnneks hästi ning trennis… ah oleks võinud inemata jätta, passisin seal lihtsalt tühja —
Kuid asjast – reedel on siis Marleeni sünnipäev. Paljud meist ootavad seda juba huvi ja hirmuga. Eks hiljem saab rääkida, mis seal oli… loodame, et juba laupäeva õhtul, sest laupäeva hommikul ma reisin Tartusse empsuga, nii nummi =)
MEELESPEA!!! huh homme pean ma kindlasti oma toa ära koristama.
See oli nüüd küll üks elupikk postitus aga, mul on vaja ära õppida =((

Lisa kommentaar

