harlem

heia, unustasin eile täiendust teha ja see krdi blogi punnib ikka vastu ning ei lase neid pilte üles panna, mida ma sooviks. Miks sa seda teed mulle ? Igastahes tuleb pikk ja töökas nädal, reede inglise keele olümpiaad, kus minu paariliseks on Merili. Õhtul juba Marleeni sünnipäev, chico saab juba 16 aastat vanaks ja ma still 14. Kindlasti tuleb sellest peost midagi hullu ning vinget,jääme ootama. Plus minu ipod pistetakse kõlaritele taha sünnipäeval ja mul vaja mingi party playlist kokku teha, nii et kellel vähemat viitsimist , siis võib kommentaaridesse kirjutada kõvemaid tantsulugusid ja ärge ehmatage, kui ma küsin msnis ka lugusid. 🙂
Minu südamest pole lahkunud veel kinga hullus, nii siis ka googeldasin vingeid jalanõusid, mida sheeriks ka teiega.

Sõna otseses mõttes püssid

Täiesti lõpp, üldjuhul on mul pühapäeviti selline uni,aga täna kahtlane peotuju .. tantsiks kuskil .. sõpradega .. nammi. Loodan,et saan peale üheksandat Tallinnasse kuhugile kooli sisse,sest seal linnas on kindlasti normaalseid kohti, kus ma saaksin oma tantsu tujusid välja elada, mitte ei peaks vene kooli diskol tühja jalgu vehkima koos väikeste lastega.. mark. Aga tegelikult ma lähen nüüd. head ööd . isver ma siin üle poole karbi ‘maiasmoka’ komme ära söönud,api. äh see nii tore lugu

Lisa kommentaar

