4.04

Hello. Teen täna juba varem postituse ära, sest homseks on palju õppida ja mida varem am ära õpin seda parem =)
Nädalavahetusel käisin Tartus ja seal kolasin linnapeal ringi. Ühe ilusa O.P.I helelilla matt küünelaki sain. Pidin ostmaka heleda ehk siis nude, aga kui ma oleksin kaks tükki ostnud oleks hind jõle krõbe tulnud, seega piirdusin ühega.
Kuid jah olen sellega vägaväga rahul, sest hiljuti alles mainisin CCle, et tahan just SEDA küünelakki ja just SEDA värvi ja nüüd ta mul ongi =)
Tartu Kaubamaja Naistemaailm 165.-
Muide neljapäeval lähen ma kirjanduskonverentsile ka. Lõik siis konverentsi tutvustusest:
Õpetame õpilastele filmi stsenaariumi koostamist kirjandusteoste kui ka muude alusmaterjalide põhjal. Külaliseks – õpetajaks on filmi ”Buratino”, ”Tulnukas”, ”Mis värvi on armastus” jt režissöör Rasmus Merivoo Eesti Kinoliidust.
Ma nüüd täpselt ei teagi, kui põnev see on, aga Marlenn tuleb ka, awwyeah =)
Ja muide see raamatutöö Jane Eyre kohta, wow ma sain selle viie, mis on mulle väga suur üllatus, sest omg ma olin ju raamatut nii vähe lugenud ja ma ei taha olla siin mingi Timo kes oma asju ette loeb, aga jah WOW.
Ja reedel lähme me CCga inglisekeele olümpiaadile, me oleme küll erivõistkondades, aga samas vanusegrupis, icc =D

Aga hea laul on ju?

Lisan mõned pildud ka siia lõppu:

Vabandage pildi suuruste pärast, ei tea blogi jonnib vahest, aga enjoy those and i must Go…

Lisa kommentaar

