You wrote your number on my hand and it came off in the rain

hehe , upsieh pikk aeg on mööda läinud. No alustame ,siis vaheajast. Sai käidud nii Rakke kandis, Väike-Maarjas ja muidugi ka Jõgeval. Veetsin aega oma lemmik tüdrukutega kooki tehes, jõusaalis,  poetiirudel käies ja niisama ringi tuiates. Lõppu lisan paar pilti ka sellest vaheajast, sest ma ei oska seda wordpressi kohe üldse mitte käsitleda ja see asi ei funka piltidele nii nagu ma sooviks. Aga ma panen videod üles reklaamidest,mis mulle meeldivad. Adidasel on üldse kuradi mõnusad reklaamid. Nüüd tuleb reklaam,mis on kindlasti minu lemmik praegu. Arvan,et siiski paljud on seda ka näinud. Francee, luv it. Ilusad, lihtsad ja mõnusat värvi kellad.
täiendan hiljem

Lisa kommentaar

