So you wanna tie me to the bedposts and do the trick with the frozen scampi? So what else is new?

Helou Helou! Teate ma ikka imestan küll, kuidas osad blogijad teevad igapäev postituse, oh ühel päeval isegi rohkem kui kaks. Ju siis on kindel eesmärk seatud, et igapäev you must need to post. Aga siin väikses linnas nimega Jõgeva  lihtsalt ei juhtu midagi, et postitada millestgi ülihuvitavast igapäev. Aga aega nagu üldse ei ole, et postitada. Ah nevermind, ma usun, et saite natukenegi aru. Mis vahepeal juhtunud on? Haha, midagi. Tegelikult jooksin ma eile second handist läbi ja leidsin ilusad kingad, pilti ei ole, ei ole, ei ole. Täna olime CC vanaema juures ja tegime šhokolaadi kooki, tegime, tegime, tegime. Täitsa maitsev oli.
8. aprill on miski kirjanduskonverents, kuhu ma eestikeele õpetaja soovil võiksin minna, no ma lähen uurin seljuhul. 9. aprill on meie Marleenil sünnipäev, kes saab alles 16 aastaseks =)
Aga kuna mul ühtegi mõtet pähe ei tule, millest rääkida siis leidsin vanadest mustanditest mingisuguse väikesejutukese Alice Dellalist, kes on modell.
Alice ema, nimelt Andrea Dellal oli ka modell. Andreal on kaks tütart Alice ja Charlotte, seega ei imestagi, et nad nii edgy olekuga on, kui see neil geenides juba voolab. Kuigi ma polnud varme Alicest eriti kuulnud  on ta poseerinud näiteks Paris Vogue’is ja 2008-ndal aastal käisid kõlakad, et Kate Mossi asemel saab Agent Provocateur’i reklaamnäoks hoopis Alice. Ja ma usun, et te teate, et olla ajakirjas Vogue on ikka päris kõva sõna. Alice tundub kuidagi üdini boheemlane, ta pole küll nüüd klassikaliselt ilus, aga tema näojooned ja olek segavad kokku midagi hoopis huvitavat. Kuuldavasti mõjutab tema stiili 90ndate grunge, mis olevat miski, mida ta armastab. Ja veidike pilte ka jahh
 Tekitab endas tunde, et ajaks pool pead kiilaks ja teeks lahed tattoo. a miks ka mitte?

Ja teate kui kehv on olla, kui jutt otsa saab ja peab hakkama mõtlema, et millest nüüd rääkida. Uuh hetkel on mul küll täielik ajusurm. Ja tundub, et viimased kaks päeva olen ma täielik nolifer… mul vaja raamat läbi lugeda, Jane Eyre nimelt ning wiiulit on vaja ka harjutada, oo eieiei! + püksid on vaja ära lõpetada, aga minu kallis mother ei ole õmblusmasinat viitsinud parandusse viia, thank u veryvery mother… jea jutt kisub eriti teemast out’i, et ma vaikselt tõmban otsad kokku ja… a täna käisin kosmeetikus ja massazis kahh, valus oli… selg on pingeid täis ja nägu.. oujea sellest me ei räägi, liiga valus oli =( Aga kui peab siis peab
Aga näääääääääääääägemist

Lisa kommentaar

