tuul vilistab tema tühjas ajukolbas

eihei!  Mida olen teinud? Täiesti tühja passinud arvutis, nii et kuradi silmad tahavad peast ära kukkuda. A ok ,täna sattusin isegi Väike-Maarjasse hambaarstile ja sealt edasi Rakkesse  vanaemale ja vanaisale küll. Sõin ennast peaaegu lõhki,kuid näete täitsa elus. Nüüd joonistan siin igasuguseid asju, mida hakkan ‘tatoveerima’ pastakaga Merili käele. katsealune, häähä.Homsest no võib öelda tänasest olen Jõgeval ning lõuna paiku võib mind ja merilit näha kuskil Painküla teepeal jooksmas.Lisan paar pilti kaelakeedest,mis on vinged ja coolid .Igastahes ma kohe üldse ei tea, kas mul on aega kirjutada, sest nüüd järgmised päevad asun õues,tikin ja jaman muusikaga. Praeguseks lõpetan,see vist on üks lühemaid postitusi üldse minu kaustas. Head ööööööööööd ,
Nende prillidega võiks täitsa ju suvel mööda ilma tuuseldada .

Lisa kommentaar

