miami_beach_disco

Hei, teen ka ühe postituse, sest leidsin just koristamise kõrvalt aega. Missiis ikka, vaheaeg ju hakkas… yay. Mis ma vaheajal teen seda ma veel ei tea. Mis sa vaheajal teed?
Igastahes reedel oli siis veerandi viimane koolipäev ja tunnistused saime jah neljad viied olid õnneks! =) Õhtul oli meil väike girls night ja värki, kus me ikka lamedalt ülelennu saime ühtedelt brittlastelt… jesss -,-
Täna tõmbasin omale Arcade Fire’i albumi Neon Bible… uhh mullemeeldib jaja.
Koristanud olen ka päevotsa, sest praegu on sugulased külas. Ema käskis riided ära sorteerida mida tahan või ei, Laurale 3 kotti riideid nüüd ära anda.
Ah õigus, eile kell 19:32 hakkas kevad ju ning Kosmose üleval oli reggae pidu, uhuhu =D
Ja siin siis mingisugune look, mida saab suvel veidi jahedama ilmaga kanda või ka kevade lõpul, icc =) Skinny teksaseid peale pildile ei saanud kuna digika aku ütles üles.Mitte midagi erilist, kuid siiski.

top – second hand Kott – vanaema andis Kingad – atmosphere Jakk – vanaema andis
Ma usun, et soojemate ilmade puhul hakkame me CCga DIY projekte valmistama, sest siis on võimalused suuremad =)
Homme läheme Tartusse ja siis tahaks minna Abakhanist ka läbi, ma satun lihtsalt hämmingusse kui ma sinna lähen tahaks nagu nii paljusid asju sealt ja siis kui ära olen ostnud jäävad need ikka ema kätte või kuskile õmblussahtlisse. Issand jumal pane siis endale kirja mis sul vaja on nohh!! eks ma seda teengi vist õhtul.

Aga vot midagi sellist tahaks küll endale

Asso, ilunippi ka:
Kui sul on üks kreem, kas siis ihu-, näo-, kätekreem jne. Siis ei tasu seda enne vahetada, kui see on täiesti otsas. Alati võib osta ka juurde mittesobivale kreemile seerumi, mis on intensiivsem, kui mistahes päevakreem =).

pisikee

Lisa kommentaar

