… Vändra-Aveli ? 2

Japsti,olen tagasi. Vahepeal chillisin sugulaste juures ja pelasin simsi (kõlab päris jubedalt). Tahtsin teiega sheerida ühe kuntsniku pilte. Kuntsniku nimi on Alex Pardee ja nii laaaavin tema pilte,nii friikod ja vinged. Kuulsin täna sellist geniaalset nippi, et kui teed näiteks õhtul soengu valmis ja sa soovid, et see oleks ka selline hommikul, siis tuleb sukk pähe tõmmata ja soeng säilib hommikuni. Pange nüüd kõik see kõrva taha !
Ma usun , et ehk tuleb Kaaril homme ka uus postitus. Üks kõige õudsamaid küsimusi tundub olevat praegu : mis vaheaeg teed siis?  piiipol i have no freakin ideaa. Ning kui ma ütlen,et ma ei tea, mis ma teen, siis ma ka ei tea.
Nädal aega tagasi sain kätte ka oma kossid. Kuigi tahaks tegelt mingeid haigelt ilusaid kingi. Mul polegi eriti millestki rääkida, ei tegelt oleks kindlasti, aga noo siia ei jõua enamus tähtsad jutud siiski 🙂 head ööd ja olge sama musid. kusjuures seal viimasel pildid oleme mina ja Kaari,siis kui noorikud olime.

wii , mina ja kaari kunagi väga noortena .


ja seda kohta me vennaga täna naersime pisarateni ‘Family guys’

Lisa kommentaar

