Kes su riidesse pani ? Vändra-Aveli?

uh , jou.Pikk vahe sees olnud,iknow. M,eile oli meil tüdrukuteõhtu Marleeni,Kaari ja Meriliga. Vaatasime mingit filmi nagu eeem ‘Emily Rose kummituse väljaajamine’ ?Okei ,ei saa öelda et me seda väga vaatasime, ei viitsinud keegi süveneda.Sõime ja jõime. + chatroulette on elu,tõesti on.Tervitaks siin kohal meie Saksa sõpra Markust,loodame et said oma peavalust üle.Saime hakkama ühe asjaga, mida siin ei hakka kirjutamagi,ülim margisus.Hoian vaevu silmi lahti, vastik nohune ka olla.Üldse olen ma jutti olnud juba kaks kuud haige.
Rääkides oma tunnistusest,siis seal oli kaks kolme noh. Keemia ja füüsika,üllaülla. Ainukesed ained, mis on stabiilselt viied olnud on ajalugu ja bioloogia.Ülemineku teen ka bioloogias.
Ohjummel , ma olen nii palju feili pannud mõne päeva jooksul. Eile kurat pidin bussiga Jõgevale sõitma ja minu harem teksad ei vedanud trepiastet välja ning panin käpuli pikali treppidele.Mul oli nii piinlik ja samas ka naljakas olla,et terve sõiduaeg naersin oma ette. Igastahes on mul kõik meelest läinud mida pidin rääkima,nii et õhtul uuendan seda, seeest kääääes on vaheaeeg ning mind võib leida hommikuni netis. ts-ts-ts-ts tsauParty haaaard, sest ärgem unustagem, et käes on laupäev .

Lisa kommentaar

