Still the shapes fill my head

Teretere. Mina istun ilusti kodus, tulin kahest viimasest tunnist ära, sest ma olen tõsiselttõsieselt nohune. Nüüd istun siin kodus ja olen MTV lainel ning naudin ploomi teed. yummy.
Paar sõna ka Andra sünnipäevast. Ehh, sündmusterikas õhtu oli… alustades kella kuuest ja lõpetades ülimalt vara – kell kolm. Kahju oli sellest, et kell kaheksa olid kõik pääsid omadega juba nii läbi, et osa nendest võttis leili ja teine osa kallistas wc potti. Timo närvid on vist nüüd kahjustatud ja vaevalt ta niipea kuskile sünnipäevale ilmub, kus on jahh..
Muidu minul oli naljakas, ei tea täpselt kuidas teistel oli, aga next time again.
Ja ma olen nagu iga teine, kes ootab lihtsalt nii palju kevadet, sealhulgas ka suve või siiski, ootan ma pigem soojasid ilmi. CCga ühed püksid vajavad kindlasti proovimist, oojaa =) Kevadel-suvel saame siia lisada ju endast ka pilte kus me koos ja funistuffi veel. Btw me so much want over knee socks-e.  Täesti hullumeelne, kuidas selliseid ise juba jalga tahaks panna, ennem peaksin küll need kuskilt ostma, kes teab kust kohast neid saab võib kindlasti ka öelda, et teil aimu oleks millest ma räägin siis mõni pilt ka.


Arcade Fire – My body is a cage


 

 

Lisa kommentaar

