jelly on the plate

O , Mul on aega. Eile ma ei jõudnudki seinale asju kleepida, sest otsustasin hakata tuhnima ema riide kapis ja asjades, mida ta ei kanna. Leidsin mitu paar lühikesi teksapükse, ei mitte selliseid tibilikke vaid kõrgema värvliga,retro hõngulisi. Kätte juhtus ka roosa lukuga topp, mis on minu meelest väga vinge. Kaks kleiti, mis lasen lühemaks teha ja seeliku, mis on kõrgevärvliga musta värvi. Rahul oma leidudega.
Tegelt ma peaksin oma heegel kooli töö ära lõpetama ja Euroopa tööd, aega oleks ,aga viitsimist njetu. Uuh ma nii kohutavas segaduses, et mida tahaks teha peale gümnaasiumi,kuigi sellisele asjale on vara veel mõelda, aga paanika hakkab minu sees tekkima.not cool.
Tahaks ilgelt suve , istuda rannas ja käia juba kindlate riietega,mida praegu küll ei saaks kanda. Hommikust õhtuni oma kallikestega rannas passida, süüa head kraami , pedja jõe ääres chillida . Hommikuni arvutis istumist kuni päike tõuseb ja päeval ärgata. Sisetunne tütleb, et sellest tuleb ülim suvi lihtsalt. Siiski ma ei tahaks kogeda enam sellist ära põlemist nagu eelmine aasta.See oli lihtsalt nii põrgu ja põhiline kuidas sai olla oli ainult kõhuli. Isegi näpu liigutamine oli valus … aga raibed käisime ikkagi rannas edasi olenemata meie valudest.
Mind on haaranud mingi kole kevadväsimus , sorri vend et jälle ütlen sõna kevadväsimus .. see sõna jah mul keelustati ära . Mingi faking peavalud on igapäeva teema ,õudne väsimus ja kell üheksa voodisse minek. Emal ka juba mingi paanikajaanika,et mis toimpz .. kaheksa aastat pole ma nii vara veel magama jäänud. Söödab mulle omega 3 tablette, pange nüüd kõik kõrva taha , mis pidid tõstma iq -d. Seda mul on vaja, igapäevaga vist see asi langeb .
Minu riiete wishlist oleks praegu mingi suurte roosidega või lilleline seelik or kleit ja haiged ilusad kingad. soovitavalt kõrgeeed , platvorm osaga ning neetidega (mitte mingid beibe teemalised kingad , kindlasti mitte). Viskan paar toredat pilti ka lõpetuseks ülesse, sest pean lõpetama sest kell kohe lööb üheksaa and my bed is waiting .
õnne soovime sul on nii out , see on ikka vingem laul kellelegi sünnipäeva puhul laulda (wtf, see värk ei kao, avab mingi pildi kui sellele lausele vajutada ,ei saa jagu probleemist . sorri:D)

2 responses to “jelly on the plate

  1. oja, laul oli hea ! (y) 😀 einojah, koogilaul on ju ka sünnipäeva puhul great , eksole . 😀

Lisa kommentaar

