the horses are come, so you better run!!!


HELÕU HELÕU, aijou jah kuulge pole üldse kuskilt sellist aega leidnud, et siia mõni lõiguke visata. meh so sorry. Btw me CCga arutasime, et meil lihtsalt pole aega, sest see üks postitus võtab päris toreda tunnikese ja kunas õppida on tõsiselt palju + veel huviringid ja teemad siis, arvatavasti hakkavad siia argipäevadel üli suurte aukudega postitused kukkuma, aga nvdel on siin kindlasti uued postitused.
Igastahes homme on siis nii, et LAURAL JA ANDRAL on BDAY PARTAYY. yayayayya, ja mu kallikesel õekesel on ka homme sünnipäev awsi =).
Põhimõtteliselt ma ei viitsigi eriti rääkida mis vahepeal toimunud on, kõik käib ikka samamoodi ju, muusikakool ja trennid ja õppimine ja telekas.
Amn täna oli see põnev, et bio tunnis Jesse jagas Rometile nätsu, aga ma püüdsin ise selle nätsu kinni ja Jesse karjus, et ma selle pooleks teeksin muidu eiteamis minuga juhtub vms, ja siis ma andis väikese killu sellest nätsust Rometile. Romet istub minu taga bios  ja siis terve tunni ta muudkui mangus, et ma talle nätsu annaksin jne ja kui ma lõpuks selle nätsu talle näkku sülitasin oli see kahe sekundi pärast mu juustes,  jessjeesss, lõikasin nätsukese ilusasti ära ja viskasin prügikasti, mõnest juuksesalgust jäin ilma, niu.
Muide Andra ja Laura, meil on teiel ülinummid kingitused, yayy =).
Auch, ja mul veic kurk valus, ei tahaks nagu eriti haigeks küll jääda ja pea ka valutab veidikene.
A laon mõned pildid letti ja siis miskit muusikat ja vaatab vbla leiab isegi midagi fashionist =P.
oh, sweetie cupcake
Ja see lugu mulle täitsa meeldib…

byebye, see ya soon… or not

Lisa kommentaar

