ütle millal tuled sa ..

Hähä , tere.  Sees on selline nädalavahetuse tunne,et anna minna. Laura ja Andra, ma nii ootan teie sünnipäeva ! Tegelikult on mul siia raske kirjutada ,sest ma ei tunne ennast vabalt. watever eks , aga siiski kirjan. Selle nädala põhiteema on siis 21.15 magama, see kellaaeg on kusjuures kõige oodatum aeg päevas. Kell pool 6 hommikul lähen juba uni ära ja ei mingit raskust üldse ärkamisega. Nett tundub minu jaoks mõttetu esiteks : 1) netiühendus on mul üliaeglane,ei ole aega oodata kuni kompuutero avab mingi lehe . 2) kle siin pole enam tõesti midagi teha , isegi fb tundub mõttetu. 3) minu hea muusika varud hakkavad lõppema ja ma ei viitsi vanu laule kuulata. Ühesõnaga pühendan oma aja faking vene keele tekstide pähe õppimisele . Kõndisin täna koju ja mõtlesin ,et minu klassis on ühtsustunne ainult füüsika tunni ajal, kui toimub töö ja mitte keeeegi lihtsalt ei taju. Vaiksest töökeskkonnast sel ajal küll midagi välja ei tule .. Täna oli üldse mingi supah ilm,mõtlesin vaikselt chillida koju kuni nägin mingit suurtkarvast elukat nimega koer. No üldjuhul siin minu ülipisikeses kandis on kurjad koerad ja ma pidin jalgadelevalu andma. Tänks koer , et mulle järgi ei jooksnud. Viimasel ajal kardan isegi kasse ,kurat vahivad oma ülbete nägudega tänaval pimedas ja võtavad poosi , et kohe hüppavad jalga. Mõni loll veel jälitab ka ,ei no normaaalne . Tegelt toon oma nimekirja mida või keda ma kardan  : vaime, ufosid ,surma , kukkumist, süstlaid, mõnikord pimedust, haiglasi pervosid , mm isegi öösel linnas üksi tuiates  autosi , krt nahui te kerite need autoaknaid siis alla ja peate karjuma või seisma jääma . not cool man . ämblike , mõnikord kardan ka tugevaid lööke väravasse trennis , säästke mu emarõõme . Ma vist teengi selle blogi , kus ma kirjutan endast lähemalt . Muusikastiilid mida laavin : dubstep ,electro, electro-rock, grime ,garage, hip-hop , dnb, indie,rock. kirjumirju kõik. Minu kallis muusika kaaslane on minu lilla ipod, mille kõrvakad kaotasin kuhugile hange ning nüüd ta seisab üksikult kapi peal.  sadsad, thats so bad. Ah kurjam ma lõpetan siin endast sonimise ja räägin muist asjadest ka ..

Et käia selle kevad – suve moega kaasas otsi kapist üles :

*triibuline meremehetopp
*lohvakas teksapluus ja -püksid
*miniformaadis šortsid või seelik
*lendlevast materjalist kleit
*põlvepikkuses ratturiretuusid
*stiilne armeejakk või -püksid
*hall või valge T-särk
*klassikaline trentšmantel
*pika rihmaga õlakott
*terava nina ja kontsaga kingad
*meestelõikeline valge särk
*siidist või pitsist särgik või topp .
Kõike veel ja veel selle kevade ja suve riietest ning meigist selle kuu Anne ja Stiil ‘ist . Istun toas läkiläkiga , nii hea sossu on. Geniaalsed mütsid rskk .. Ma pean nüüd tegelt vene keele juttu pähe tuupima hakkama , vb kunagi tagasi kui ma just ei maga .  Nii et chillige selle hea loo järgi ,mis panen siia üles

4 responses to “ütle millal tuled sa ..

  1. füüsika on kerge u 😀 mata on sada korda raskem u :S

    • ma ei sellest füüsikast just mitte midagi aru, kõik tööd ma lihtsalt istun ja vaatan tööd ning midagi ei kirjuta .:D
      CC

  2. omh, kelle postitus see oli ? 😀

Lisa kommentaar

