näts näts näts , liigub lõualuus .

Terää. Hilised tervitused minu poolt ! Tulin just kuskilt Merili poolt, tsekkisime filme seal neljakesti (mina ,Merili , Kaari , Malrunn ). Esimene film oli The Box . See ei olnud just igav, kuid arusaamatu. Teine film oli ‘ Jackass The Movie 2 ‘ . Me Meriliga vaatasime seda vist kolmandat korda, aga mulle meeldib jälgida teiste emotsioone filmidel, mida ise olen näinud. Ühesõnaga see värk oli ikka sama hea ja naljakas kui enne, Kaarile vist tundus see isegi nii naljakas , et ta oleks peaaegu hinge kinni naernud. Kolmas film oli ‘ Jackass The Movie 1 ‘ . Okei, seda mina olen vähemalt 6 korda ikka näinud, aga ikka sama tore film. Siis vedasime ennast kodudesse . No kui just koju , aga vanaemade juurde läksime mõlemad  , A Marlunn läks juba varem ära.  Nüüd söön ja passin ma ei tea mida + minuga on veel üks sõber nimega igavus . tervitab kõikke .Tegelt ma siin ootan vaikselt kevadet ,siis saan ka lõpuks kiisu endale. krr . Vaatasin juba ühest varjupaigast ära ,millist ma umbes tahaks ja minu silm jäi kohe ühele kassile . Mm .. ta oli valget värvi ,aga mingi haige inimene oli tal karva põlema pannud , nii et ta nägi suht hädine välja , aga võib öelda et süda käsib just selle kassi võtta . Eile tulime Marleeniga öösel linnast ja kõndisime raudteejaamast mööda ning mingi mees magas seal pingil. Ma ei tea ,kust mul see julgus tuli, helistasin politseisse et võtke ta siit ära, et pärast külmub siin surnuks( õues oli riiiili külm) . Tasub loota , et nad siis panid ta kuhugile platele magama. Mingi hommikul ärkasin ,peas kummitas haigelt Crookers-Limonare. no laul ei lahku ikka veel mu peast. Pilte ma väga ei saa lisada, pole ju oma arvutis kahjuks . Ma hullult laavin seda vanaema arvutit , natuke kokku jookseb lülitab ennast välja-.- . Mul hakkab facebooki mängud üleviskama, krdi ajavargad no. Panen postitusse ühe hea loo,mis hoidis mind ja Merilit neljapäeva öösel üleval kui me seda euroopatööd pidime joonistama ja mida me ikka lõpuks ei jõudnud valmis
Sellel kevadel tulevad moodi ,siis värvilised ripsmed. wiiii. Sellega meenub kui ma kunagi tsekkisin Make Up Storest erkroosat ripsmetušši, mis jäi ülihästi peale ,et peaks ära ostma. Okei ,siin kohas lõppeb mõttelõng  .ööd !

Lisa kommentaar

