who the fuck are y’all?


Bonjour tout le monde! Okei, no mina ei tea kuidas mul see prantsuse keel edeneb, tasapisi ikka. Viimasel ajal pole jõudnud küll midagi õppida juurde, lihtsalt paar väljendit olen välja kirjutanud ja kirjapilti rohkem õppinud.
Täna hommikul ärkasin kell ühkesa ja hakkasin koristama. =D Tegin sahtlites suurpuhastuse ja samuti ka minu make up table sai värskendust.
Kõige hullem on se, et mu partnerkaart on aegunud, niuu… peab selverisse viima.
Kuna ma eile jõudsin hiljem koju ja olin suhteliselt väsinud, siis ei viitsinudki ma pikka postitust teha. Seega üritan selles postituses vajalikumad asjad ära rääkida ja õhtupoole veel ühe postituse lisada, arvatavasti.
Aga üks mure on selles, et mul nii sitt mälu, et ma ei mäleta üldse mis ma neljapäeval tegin ntks. No jah, käisin koolis ja tulin koju ja hakkasin õppima ja olin netis ja täiesti tavaline päev noh. Muidugi pärast tunde käisin parandasin matemaatika 3- ära, aga ma ei tea veel, mis ma sain. Ja siis on sealt veel üks KT mul järgi teha ja 110 asja on vaja ära parandada, see veerand on mul ikka üliülipasad hinded ja vaevalt enam neljanda veerandi hinnetega niiväga midagi päästab.
Reedel, siis olid meil lühendatud tunnid. 10:50 saime lahti nagu ma ka eelmises postituses mainisin. Kohe pärast kooli läksime emaga linna, käisime emtes, aga kuna mulle ei meeldinud ükski telefon mis emale meeldis ja emale ei meeldinud ükski telefon mis mulle meeldis, siis seekord ma uut telefoni ei saanud =D. Peab isaga ära ostma vist, ja sünnipäevaks ma ka mingit telefoni ei taha.Agaaaa, kella kolmeks läksime trenni ja pärast trenni läksime Andraga laulma. ja Andral oli eile sünnipäev, seega soovin talle HILINENUD ÕNNESOOVE! =) (blogipoolt) Pärast läksin koju ja kuskil poole kaheksa aega hakkasin Grete juurde minema, emn… muide eile olid telekas kariibi mere piraadid, mingi esimene osa vist vää? Johnny Depp on ikka nii kena awwwies. Henryt tervitaks ka, sest temaga on naljakas suhkru üle naerda =D
Ja see laul on heaaaaaa

Ah blablabla, muudan teemat muidu on liiga random.

Eile öösel vahtisin youtubest gurusid. muhahaha, põhitegevus siiski mul seal =)
Mõned keda ma subscribin ja pidevalt jälgin: DulceCandy87, Allthatglitters21, juicystar07, petrilude.

Ilusate kulmude jaoks on ainult kolm reeglit. Tõmba kujuteldav diagonaaljoon oma ninasõõrme alumisest tipust üle silma välisnurga – seal peaks su kulm lõppema. Kulm peaks algama aga mitte kaugemalt, kui tema all oleva ninasõõrme servast. Suurema näoga inimesed kannavad välja tugevama joonega kulmud, väiksema näo puhul peaks jääma peenema kulmujoone juurde.
PS! ärge palun kasvatage oma kulmi võssa, see on lihtsalt julm =DD
Madonna tütar, whooop Madonna võta midagi ette!

2 responses to “who the fuck are y’all?

  1. vunts ka kasvab pealekauba veel tal 😀

Lisa kommentaar

